Kızlar ilk gebeliğim şimdi bişey sorucam 20 haftatalık olduk bugün bebeğin artık diziini sanırım sırt üstü yatınca böyle hissediyordum ama bu bir iki gündür sırt üstü uzanıyorum böyle karnım alt kısmında kalıyor sadece alt taraf sert normlde göbek deliğinin o taraflara doğru sertlik olurdu santım dizini bacağımı hissederdim normal mi daha henüz tam anlamıyla tekmeleri hissedemiyorum