Melo2107 Kızlar ben şuan 21+1 deyim 3 gündür içim kıpır kıpır mideme yakın yukarıda bi sesler bi pıt pıtlar bebekmi gazmi çözemedim sizece
NoName_ Melo2107 bebek hareketinde ses çıkmaz,bazen çıt diye ses gelir ama sanki bağrsak hareketi gibi geldi ama bebeğin hareketlerini daha hissetmedinizmi🤭
Katya1 Melo2107 bugün 21 haftalık olduk sabahları göbeğimin altında şişlik oluyo orda azda olsa bii kıpırdama hissediyorum yaa doktorumda onayladı ilerleyen haftada daha net hissedilirmis😇
Melo2107 Ikikez sert tekme yedim ama aç değilim bağırsak probleminden yok anlamadım yinede bebişmj degilmi doktor iyice hissedersin demişti