Bbaysalerdogan Kızlar bugün alttan muayene oldum 6 +2deyim kalp atışını gördük. Şimdiye kadar hiç kanamam olmamasına rağmen eve geldiğimden beri ara ara kanamam var, su gibi akıyor pıhtılı değil. Muayene kaynaklı olabilir mi? Neden böyle olmuş olabilir
Onurbanuu Bbaysalerdogan yani vajınal muayene ne kadar saglıklı olursa olsun hep savunduğum seydır rısklıde bi taraftan malesef kendını cok kastıysan olabılır orda mınık kılcal damar catlagı olabılır canım
YagmurrrB Bbaysalerdogan ben vajinusmus tedavisi alıp aşamamış biriyim hamile olduğumu bilmeden smear testi verdim üstüne alttan muayene oldum pcos kontrolü için meğer hamileymişim. Aynı gün akşam hamile olduğumu öğrendim ve sizin gibi lekelenmem oldu hatta benim baya çok oldu ama kendimi kastığım için oldu smear da hafif lekelenme oluyormuş zaten ama o kadar üst üste yapılana rağmen benim bebeğime bişey olmadı sağlıklı bi bebekse böyle şeylerle riske girmez sağlıksızsa da bahanesi olur zaten.
Bbaysalerdogan Onurbanuu kastım evet doktor ilk başta giremedi rahatla biraz dedi ve çok fazla sağ sol yaptı aslında. Muayene kaynaklı mı dersiniz? Preogestan aldım inşallah geçer. Kalp atışını gördüğüm gün kötü bir şey yaşamak istemiyorum insanın aklına her sey geliyor
Onurbanuu Bbaysalerdogan kasmanızdan kaynaklıdır bugun dınlenın sma kırmızıya donerse doktora söyleyin yada gıdın sız yıne bısey olmaz ama merak etme ınsalah
Bbaysalerdogan Onurbanuu kanamam kırmızı 🙄 45 dkdır gelen giden yok, yani ne zaman gitmem lazım onu bilemedim. Bi kasık ağrım da yok. Tekrar gelirse sabah kendi doktoruma gitsem geç olmaz degil mi? Şimdi kadın doğum acile gitmek istemedim guzel anılarım yok orda :)
Bbaysalerdogan Ara ara kanamam oluyor ama cok az. Şimdi acile gitmemin bi anlamı var mı? Progestan dışında bisey veriyorlar mı bilen var mı? Eğer öyleyse kullanıyorum zaten..
Miniginannesiiii1111 Bbaysalerdogan bence bir gidin en azından kanamanın sebebi anlaşılır kese etrafında bir kanama mi yoksa keseyle alakası yok mu bakılır önlem alınır
Bbaysalerdogan Miniginannesiiii1111 bugün doktoruma muayene sırasında sordum aslinda kanama alanı var mı diye yok dedi. Hastaneden eve gelene kadar yarım saat geçmiştir bu sürede kanama alanı oluşup kanama olabilir mi acaba kanama alanı böyle bisey mi bilmiyorum tabi :)
betic Bbaysalerdogan kalp atısı icin alttan muayene yapılıyo muymus bilmiyodum alttan muayene dediginiz sey karnına jel sürüp ultrason degil de digeri degil mi
Bbaysalerdogan betic evet ilk haftalarda karından görülmediği için alttan vajinal yoldan muayene ediyorlar. Kalp artışından önceki muayenelerim de öyle oldu :) rahim kalınlaştı mı kese göründü mü diye hep alttan baktılar
betic Bbaysalerdogan ben ilk süphelenip gittigimde karnımdan baktı hamilesin dedi sonra da hep karnımdan baktı asagıdan taaa 37de muayene oldum demek ki farklı herkesin… saglıklı olsun bebislerimiz insallah
Bbaysalerdogan Miniginannesiiii1111 dün akşamdan beri kan gelmedi cok şükür. Önceden olan lekelenmem de yok. Buna sebep olup lekelenme de bitmiştir insallah :)
Miniginannesiiii1111 Bbaysalerdogan kastiysaniz kendinizi kılcal damarlardan kaynaklı da olabilir yani şükür ki geçmiş
Bbaysalerdogan Miniginannesiiii1111 geçmişti akşamüstü yine geldi :( kılcal damar vs olsa durup geri başlamazdı heralde. Tuvalete gidip bakmaktan kafayı yicem şu 2 saattir