Yani anne sütü alabilir tabi ki neden olmasın güzelde olur fakat güveniyor musunuz ? İleri de bu durumu kullanır mı ? Şahsen ben güvenemem sanki. Memesi temiz miydi kullandığı kap temiz miydi diye düşünürüm . Ama birde şöyle bir durum var sütünüz hemen gelmese de emzirmek durumundasinjz çünkü bebek sizi emdikce memenizi uyardıkça sütunuz gelecek. Size şimdiden sanki sütünüz olmayacak gibi algı yaratması bana garip geldi. Ben daha önce buzlukta ki 50/60 sütümü attım bulunduğum ilde yeni doğan yoğun bakımı yok mesela ve attığımı duyan herkes kızdı başka ilde anne sütüne ihtiyacı olan ve bagis yapabilecegim hastaneler olduğunu söylediler hep tamam da benim sütüme nasıl güvenecekler tarih bile atmamıştık bu süt hangi tarihten lalma ne kadar süre dışarıda ne kadar süre buzlukta muhafaza edildi bunların hepsi bilinmeli , hastalık dönemi ya da ilaç kullanma döneminde sagim oldu mi ? O yüzden ben mama almayı tercih ederim