Katziece galiba benim bu düşünxem insanların tepkisinden dolayı.. her gören ayy tüh babaya çekmiş diyor.. daha bir günlük bebekken bile böyle tepkiler aldım herkesten ama herkesten.. sezeryan olmuştum ağrılarıma mı yanayım daha kokusunu içime çekememişken milletin keşke sana benzeseymiş demesiyle “benim bebeğim çirkin mi demek istiyorlar “ diye üzülmeme mi yanayım.. kötü bir psikolojiydi….