Kvsr46kvsr Annekuzusu06666 24 te 1 kiloydu. Ama gelişimi çok önde gidiyor demişti doktor. 600 gr civarı olmalıymış.
gamzelikizyds gevezeyazar1 benim 25 te 675 gram 800-900 leri görünce az geldi doktor normal dedi ama şuan kaç oldu sizin
Annekuzusu06666 Nursemom90 benimki de tam 24 de 750ydi iyi dedi kontrol var 25+3 de bakalım o zaman ne diyecek
tahamommy Annekuzusu06666 maşallah canım sağlıkla büyüsün her çocuğun gelişimi farklı oluyor işte erkek kız bile farklıdır birde ultrasonda net kiloyu ölçemiyor tahmini zaten
Smyye1B Annekuzusu06666 Benim sebzelerim , sütüm, yumurtam ,tavugum felan hep köyden annemden k.validemden geliyor ekstra bir beslenme uygulamiyorum belki onlarin etkisi olabilir.
Annekuzusu06666 tahamommy amin inşallah evet tabiki benim oğluma doğduğu gün 3850 dedi oğlum 3580 doğdu
Annekuzusu06666 Smyye1B tabiki olabilir bide ben süt içemem yumurta çok zorla yiyorum yani anca salatasını yersem o kadar
Parinas Annekuzusu06666 tam 25+0 da 800 gram çıkmıştı. Doktor ne ilerde ne geride haftasıyla uyumlu demişti. Bi sonraki kontrolde 29 haftada 1680 çıktı ama ☹️birden irileşme başladı malesef