Brcm08 Merhaba anneler 38+4 olduk bugun ..agri sanci acilma yok,bebegin gelmeye niyetide yok daha yola girmemis bile, doktorum bugunku kontrolde amnion sivisinin bulanik ciktigini bu durumun bebegin kaka yapma ihtimalinden olabildigini soyledi,,yarin icin sezeryan teklif etti, benzer durum yasayan yada duyan varmi, onerileriniz ne olur,,
Baby_girl Arkadaşım da bulanık görmüştü ama 3cm açıklığı vardı ve suni sancı ile doğumu başlattılar meğerse bebek saçlarını dökmüş su bembeyazdi dedi 39+0 da geçen hafta doğum yaptı
Brcm08 Baby_girl aaa evet oda bi ihtimal olabilir, ama iste isin ucunda bebek oldugu icin insan korkuyo:( esim baska bir doktora muane olmami istedi bakalim ne dicekelr.ona gore karar vericez,,
031965 Bebişiniz kaka yaptıysa bu ihtimal o kakayı yutarsa sonrası için sizi zorlayabilir, o yüzden bi doktora daha görünün ama hiç riske girmeyin derim.
Brcm08 Diger doktorumuzda genellikle dogum esnasinda bu bulanik sularin temiz ciktigini ,bebegin diger verileri iyi oldugu icin tek basina bir sezeryan sebebi olmayacagini soyledi,hareketlerini takip edicez, cuma tekrar kontrol olucaz, bebekde bi sıkıntı stres basgosterirse sezeryan dusunucez,, tesekkur ederim ilginize ...