Bugün kontrolüm vardı evime yakın kadın doğum açıldı çok kalabalıkti doktorum çok iyi bu arada bebeğimin herşeyini gösterdi beyninde kirs var dedi korkma ilerde geçer işte ayrıntılı ultrason yokmuş annemin ordaki hastaneye yönlendirme yaptı direk seni alırlar sonuçlarını direk bana getir dedi ayriyeten ordan bakarlar sende sorarsın dedi eve geldim 1 saat oldu çok morelim bozuk herkes bişey olmaz dedi acaba benim yüzümden mi yanlış birşey mi yaptım cinsiyetini öğrendim parmaklarını emiyordu onu bile gördüm kilo vermişim 2 kilo öyle sizin başıniza geldimi bu süreci nasıl anlattınız çok uzun oldu kusura bakmayın 🥺