merhaba arkadaşlar bir önceki hamileliğimde tam 6. haftada karından kalp atışını dinlemiştik. ama maalesef 9. haftada kalbi durduğu için bebeğimi kaybetmiştim. tekrar hamileyim ve bugün karından muayenede 6+2 kalp atışı hiç görülmedi. normal mi sizce?