Kızlar , bebişe oda yaptık büyük montessori yatak aldık. 6-7 aydan sonra odasına geçirmeyi düşünüyorum. Bu sürede kullanabileceğim ya da max 1 yaşa kadar kullanabileceğim bir beşik arayışındayım bayadır :( Kullanıp memnun kaldığınız modelleri paylaşır mısınız 🌸