Nursima_Vural Kızlar merhaba 19+1 hala tetanoz aşısının ilk dozunu vurulmadım acaba ilk dozu ne zaman vuruluyor
aybalasmom Nursima_Vural ilk gebelik takibi başlattığımda hesapladılar 20 haftanın denk geldiği zaman yani 20 haziranda gel dediler. 20 haziranda 20+1 iken yaptırdım.
Esma006 Nursima_Vural sağlık ocağı arıyor ama beni aramamislardi bizzat ayaklarina gidip aşımı vurun dedim artık boğmaca aşısı yeni çıkanlardan bir doz yeterli oluyor oda doktorumun dediği şekil