irem27 Merhabalar hanım geçen hafta muayene oldum 37 iken doktorum rahim ağzın baya uzun dedi , eve geldim ultrason kâğıdında dist değeri 48.2 mm olarak görünüyor sizlerin nasıl acaba kaç yazıyor yada böyle bişey söylenen oldu mu ?
262634nur irem27 dogum ıcın daha var demek istemıs sanırım 48 cm oldukça uzun normalde doğum yaklaştıkça kısalır diye duymuştum bilmiyorum. Benımde 30 haftada 41 mm di
Berrakk39999 irem27 35.haftamda 40 tı benim de bana da uzun geldi baya gittikçe kısalır vakit de kalmadı kısalacak :)
MaviNur25 Benim 32den beri uzunlugum 26ydı şimdi 38 olduk yine kısadır büyük ihtimal ölçtürmedim ama 4 cm acıklıgım da var sancım yok doğumu bekliyprum sancımı ağrımı ama birşey gelmiyo 🤦🏼♀️😓
miniminibebek MaviNur25 açıklığınızın olduğunu hissediyor musunuz bi de vajinamızda ağırlık ,agrı baskı hissediyor musunuz
MaviNur25 miniminibebek acıklıga dair birşey hissetmiyorum ama bazen baskı oluyor hafif sızlama falan oluyor muayeneye gittiğimde şunkdr acıklıgım bar dediklerinde sasırıyordum hele 4te şok olmustum
miniminibebek MaviNur25 bende hissediyorum baskıyı bugün Dr a soylemeyi unuttum ben söyleseydim belki farkederdi açıklığı