sedaozkul Sen bilirsin. Herkesin kararına saygı duyarım. Geçen bir postta ben normal doğum istiyorum yazmıştım bi dövmedikleri kalmıştı. Ben herkesin fikrine saygı duyuyorsam herkes de benim fikrime saygı duymak zorunda. Ben normal istiyorum inşallah normal yaparım çok çabuk toparlanmak için