Gamzeeakt merhaba şimdiden sağlıklı ve güzel doğumunuz olsun sağlıkla kavuşun inşallah, benimde fıtığım var belimde 2 tane ben de sezaryen oldum ama fıtık yüzünden değil bebek iri diye dr um öyşe önerdi hatta hiç fıtığın var mı dşye bile sormadı bende söylemedim fıtığı olanlr sezaryen mi oluyor merak ediyorum 🌸