YagmurErdemm Merhaba arkadaşlar aranızda şubatta doğum yapacak anne adayları var mı?Herkes kaçıncı haftada olduğunu paylaşsın konuşalım biraz…Ben şuan 5+0🤰
Meridaily YagmurErdemm ben de 4+5 im uygulamaya göre 🥹🤲 inşallah sağlıklı ilerler ve sağlıcakla kavuşuruz bebişlerimize🤲❤️
Esen50 YagmurErdemm merhaba bende 5+3 ile aranıza katılayım🥰 şubatta doğum yapacağım inşallah bende 🥰
YagmurErdemm Merhaba,son adet tarihine göre çıkıyor kaç haftalık olduğu mesela benim son adet tarihim 20 Mayıs o güne göre tam 5 haftalık çıkıyor.Betada ilk sonuç 97 çıkmıştı.Sizinki kaç haftalık☺️✨
Meridaily YagmurErdemm inşallah kuzum😍🤲 hayırlı olsun,tebrik ederim seni de 😍❤️ yok gitmedim daha doktor 4 temmuza randevu verdi,baya da var 🥺 sen gittin miii
YagmurErdemm Yok bende ayın 1 ine randevu bulabildim o zaman gidicem hayırlısıyla🥰 Sen hangi şehirdesin ✨
Selinoritaaa Esen50 ben 6+5 te gittiğimde duydum kalp atışını. Doktorum kalp atışı yeni oluşmuş demişti 😊