Su fazla olduğu için ekstra baskı yapıyor bebek o yüzden oluyor. Benimde suyum fazla 37+2 deyim 10 adım atıyorum kasıklarıma bıçak saplanmaya başlıyor yürüyemiyorum devamında. Zaten su fazlaysa fazla ayakta durmamak gerekiyormuş erken doğum riski oluyoe çünkü