Tutaste_ Banada ilaç verdiler ama kullanmıyorum inşallah değerlerim iyidir zaten çok yüksek değildi ama şak diye ilaç dediler. Şimdi 11.haftaya giricem sadece ellerim kaşınıyor ama sanırım hassaslaşma vs olduğu içindir, gebelik kolestazı kaşıntıları ilerleyen dönemde oluyormuş sanırım.