EsoMom_ Selam kızlar ben hamileyken ilk kez geldim nelere dikkat etmeli miyim her denize havuza girdiğimde korkuyorum bebeğimi etkiler diye daha 17+3 deyim siz nelere dikkat ettiniz ?
usenmedimyaptimbirvelet EsoMom_ iki hamileliğimde tatile gittim aquadan bile kaydım 🫣 biraz da yediklerim de kaçtı tabi ama bir sıkıntı yaşamadım yani ilki 28 aylık şu an İkinciside 12+1
Deniiizzz EsoMom_ benim doktorum havuza girme demişti deniz de sorun yok demişti güneş ışığına dikkat et tansiyonuna dikkat et bol suyu ihmal etme yine bi doktoruna da danış istersen.
isimsiz12 EsoMom_ zararlı değil aksine yararlı ama gebeliğiniz nasıl ilerliyor doktorunuza sormakta fayda vardır
Nurayozturk EsoMom_ bende Eylül’de gidicem. O zamana 7 aylık oluyorum 🤣 bol dinlenmeli geçirmeyi düşünüyorum yiyip içip dinlencem. Bide kızım var onuda babası eğlendirecek artık 💃
Deniiizzz EsoMom_ bunlar da sınır değil aslında havuz dışında evde de olsan bunları yapmak zorundayız ya sizin için en önemli durum sıcak yüzünden tansiyona bu yaz aylarda hep dikkat etmek bol su allahın izniyle hiç bir şey olmaz ♥️
forumgurmesi 4 aylıkken gitmiştim ilk hamileliğimde bundada hemen hemen 4 5 aylık olacağım. Havuza değil denize girin, havuza gireecekseniz de erken saatleri,havuzun boş olduğu saatleri tercih edin yeter :)
EsoMom_ forumgurmesi genelde 1 2 gibi girdim ama 10 dakika bile durmadım hep denizdeydim uzun süre yüzümde sorun olur mu falan korkuttu beni biraz zaten güneşlenmeyi çok sevmem üşüdüğümde ısınmak için güneşleniyorum genelde :)
EsoMom_ isimsiz12 doktorumun tatile gittiğimden bilgisi var ama bişey söylemedi gebeliğimde çok şükür bi problem yok fakat ne olur ne olmaz diye korktum :)
EsoMom_ Nurayozturk ayyy maşalllah :) biz daha küçüğüz ilk çocuğum olacak insalllah bu bebeğim bende korktum biraz hareketlerini hissetsem bu kadar korkmam :)
Hilalcanim EsoMom_ havuza girdim 6 aylikken hatta doğana kadr denize girdim 7 aylikken kamp yaptim daga ciktim telgrige bindim 🤣dugunde halay cektim daha sayayam mi çok şükür akisina biraktim hicbisey olmadi
10gamze EsoMom_ Ben gebelik döneminde havuz hiç tercih etmedim yazlıkta ortak kullanım havuzumuz var oraya dahi girmedim deniz tavsiye ediyor doktorlarda zaten
EsoMom_ isimsiz12 insalllah internette şu da fazla kalmayın bebeğin amniyon sıvının ısısı düşebilir falan ya yazınca etkiliyor işte :)))