Ben gıttım hamılelıgımı 9 kilo alarak tamamladım sadece bebege kilo aldırmak üzere beslendım hamılelık şekerı de çıkmıştı o yüzden başlamıştım dıyetısyene ama çok memnun kaldım 1 hafta önce doğum yaptım şekerim yok artık kendımı bıraz toparladığımda bu defa da emziren anneler ıcın gıdecegım dıyetısyene bılmıyorum ama ben tavsıye ederım