Merhaba anneler 5 yaşında bir oğlum var şimdi 2.gebelik düşünüyoruz eşimle . Rahim filmi çektirdim 2 tüp tıkalı çıktı hiç beklemiyordum yumurtalarım vs gayet iyi deyince tüplerin tıkanık oluşu aklıma gelmemişti çünkü . Doktor 1 tüpün açıldığını söyledi başka doktora gittim o da zor açılma olmuş , çok küçük bir ihtimal var gebelik için dedi . Laparoskopik İşlem lazım dedi göbeğinden girip tüpleri açacağız dedi . Ben olumlu bakmadım . Geçenlerde zaten anestezi alıp rahim filmi çektirdim , oğlumu doğum yaptıktan sonra pıhtılaşma olmuştu anjuyo oldum bacaktan vs kötü bir geçmiş oldu benim için bu doğum serüveni .
Benim gibi olan var mı sizler ne yaptınız ?
Laparoskopik İşlem yaptıran var mı bilgi verir misiniz ?