Merhabaaa, bugün kontrolüm vardı. Gecen hafta gittiğimde yolk sac çok büyük demişti. Bu gittiğimizde öyle bisey demedim ve kalp atışını gördük. Ama kese biraz sola yerleşmiş. Kesenin ortaya doğru büyümesini bekliyoruz dedi. Sizin aranızda da kese sag ya da sol yerleşimli başlayıp ortaya gelen var mı
