busrax_ evet takip ettim ovulasyonun en önemli gununde baya uğraştım diyebilirim ama kaç kere kan verdim muhtemelen geç dollenme oldu kanda çıkmadı adet olmam lazımdı göğüslerim karnim agriyordu ama olmadım hele bir test alayım dedim yani çocuk var kafasıyla asla almadım testi hiç beklemiyordum çünkü kan verdim kaç kere çıkmadı ben korunmaya başladım yani çocuk planlarına ara vermek istedim olmuyorsa olmuyor dedim ne zaman ki bunu dedim işte hamile kaldım şu an 17 haftalığım 🥲