Anneoldum2 2.gebeliğim ama ilkimde sancı çekmemiştim 31+3üm şuan karnımda hafif adet sancısı gibi ağrı girip çıkıyor çok şiddetli değil ama bazen acıyor oturup kalkarken sızlıyor karnımız etrafı alt kısımları