Esra1004 Asena6532 manuel daha mantıklı bence kendi hareketleriyle sallanması vs daha güzel otomatikte bir süreden sonra çocuk hareketlendikçe içinde durmak istemeyebilir birde kilosu arttıkça sallaması yavaşlıyor
Asena6532 Esra1004 hamileyim nasipse aralıkta doğum ufaktan almaya başladım kimi otomatik diyor kimi manuel karman çorman oldum😀😀😀😀
Asena6532 ValideSultan nasipse doğum aralıkta ama şimdiden alışverişe başladım malım fiyatlar gittikçe artıyor
ValideSultan Asena6532 ne olur yanlış anlama ama Allah korusun bir aksilik olur sonra çoook üzülürsün. Bence bekle 30 haftayı gör derim . benimde nasipse aralık sonu ocak başı çöp dahi almadım