Elisasu123 Bir kaçgündür kasıklarımda baskı agrı değişik bir agrı var gibi sağa sola dönerken canım acıyor normal mi sizde durumlar nasıl
2cocuk2kopek Elisasu123 doktoruna bi sor canım bende aşağı çok baskı hissediyorum dedim kontrolde bebek baş aşağı dönmüş başıyla ittiriyorsu hamile korsesi verdi dikkat et dedi ağrı sancı kasılma bişey olursa hemenngel dedi
Anneoldum2 Elisasu123 bende 31+3 üm bugün kasıklarımda karnımda adet sancısı gibi hafif ağrı var gelip gidiyor kalkerken filan sızlama gibi bi ağrı girip çıkıyor sancımıdır acaba korkuyorum
Elisasu123 2cocuk2kopek en sonki kontrolünde baş aşağı olduğunu söylemişti birde çok hareketli maşallah bizimki
2cocuk2kopek Elisasu123 kendini ittiriyor olabilir o zaman eğilip kalkma iş yapma olabildiğince bol bol uzan dinlen
Elisasu123 Anneoldum2 benimki adet sancısı değilde baskı gibi birsey sancıda hic yaşamadım diğer gebeligimde böyle şeyler yaşamadım hayırlısı olsun inşallah kazasız belasız atlatalım
Anneoldum2 Elisasu123 inşallah bende ilk gebelikte sancı yaşamadım benim de baskı oluyor bebek ters duruyor