Herkese merhaba, ben 26 haftalık hamileyim düzenli olarak aile hekiminde kan tahlilleri yaptırıyorum orada da her seferinde Crp değerim yüksek çıkıyor 19,5 görünce çok şaşırdım ama vücudumda bir tepki yok idrar tahlilim temiz vajinada da normal bir akıntı var neden olduğunu anlayamıyorum böyle belirti vermeden CRP yüksekliği yaşayan var mı aranızda dut kürü denedim o da pek etki etmemiş