Kızlar çok afedersiniz, dün eşimle ilişki yaşadık. Genelde ertesi gün çok özürdileyerek yazıyorum akar gider içimde olanlar.
Ama bu sefer su gibi (aşırı değil) tek bacağımdan aktı ( çamaşırım dantelliydi.) ama ilişki sonrası akan normalde bu kadar sıvı olmuyordu sanki ya bir tedirgin oldum. İki gün sonrada kontrolüm var ama sizce gitmeli miyim, bebeğin hareketlerini de hissediyorum her zamanki kadar ve gibi.
24+4 haftalığım. Diğer gebeliklerimde hiç böyle bir şey yaşamadım