Kızlar oğlum 2 yaşına girdi ben 22 aylıkken memeden kestim o ayda hamile kalmışım zaten . Şimdi sorum şu oğlumu çok güzel emzirebilmiştim sütümde boldu ama 2.bebeğimin arası kısa ve keser kesmez hamile kaldım ilk bebeğimdeki gibi sütüm olurmu şeklinde kafamda deli sorular var . Vücut kendini tam toparlayabilmiş olurmu bilmiyorum yani 2.5 yıl olucak doğum yapalı ilk bebeğimle 2.bebeğimin arası. Sizin nasıldı arası yakın doğum yapanlar merak ettim