47Umudum47 Hiç bir belirtim yok sayılır sadece belimin üst tarafı ağrıyor biraz. çatlatma iğnesinin üstünden 11 gün geçti bugün 12. Gün test yapmalı mıyım yapanlar ne zaman test yapıp doğru sonuç aldı
Meralinmucizesi 47Umudum47 11 inci gün yaptım çift çıktı hafif pembe ikinci çizgi 12 gün kan verdim 63 le öğrendim hamile oldugumu
Sementa63 47Umudum47 Çatlatma iğnesinin 12 gününde erken gebelik testi yaptım sok silik çizgi çıktı ertesi gün tekrar yaptım test biraz daha netleşmişti
47Umudum47 5 yıldır tedavi oluyorum inşallah olur bu sefer yarın yaparım daha fazla dayanamıyorum zaten teşekkür ederim
47Umudum47 Meralinmucizesi darısı bana inşallah bende sizin gibi güzel haberler alırım bende yarın sabah yapacam bir gebenin günlüğü var bende siz erken gebelik mi yaptınız
diesa_6 Allah gönlünüzdekini hayırlısıyla nasip etsin inşallah🤲 benim de bu ay olmazsa çatlatma iğnesiyle deneyeceğiz hepimizin hakkında hayırlısı olsun inşallah