Ben geçen sene gittim. Eski asistanı detaylı ultrason kâğıdını verdiğinde bebeğim down sendromlu yazıyordu. Sonra tekrar içeri girip sorduk yanlış kağıdı verdiğini söyledi. O an o kağıtla bakışmamı unutamıyorum. Böyle bir ihmal olmamalı. Sonra cem hocaya durumu izah etmiştim. Cem hocada iyi fakat güncel sezeryan ücretine ve saatlerce beklemeye değer mi tartışılır.