Buraya yazacağınıza niye hastaneye gitmiyorsunuz 1 damla da olsa tek seferlikte olsa gelin diyor doktorlar buradakiler doktor değil onlarda sorun olmaması sizde de olmayacak anlamına gelmiyor lütfen daha bilinçli ve dikkatli olalım kızlar hepimiz için geçerli bu