Nz1 28+5 im. Dün kan uyuşmazlığı iğnesi vuruldum. Gece bir şey yoktu sabah bir baktım ki yüzüme minik minik lekeler gelmiş. Bildiğiniz çil gibi duruyor. İğneden kaynaklı olabilir mi? Daha önce böyle bir durum yaşayan oldu mu
Nurakr12 Nz1 ben de oldum iğneden ama böyle bir şey yaşamadım. seninki doğum lekesi olabilir yüzüne düşüyordur artık
Nurakr12 Nz1 yani doğum lekesi derken hamileliktem kaynaklı yüzüne leke geliyor ama doğumdan sonra geçer
Pembe_bulut Kan uyuşmazlığı nasıl anlaşılıyor acaba ben de 28 haftalığım bişey denmedi şimdiye kadar..