adaytomomy Kızlar rahim filmi için avrupa yakasında önerebileceğiniz hastaneler var mı? Fiyatları nasıl? Birde tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim 😊
Nur8893 adaytomomy Ben HSM radyoloji merkezinde çekildim Bakırköy’de canım hiç bir problem yaşamadım memnun kaldım mart aydında 8.500 TL ödedim diye hatırlıyorum .
adaytomomy Nur8893 anladım teşekkür ederim😊 Bende başakşehirde yaşıyorum yakında iyi bir her arıyorum