Lolo21 sanki kendimi okudum aynı durumdayım maalesef insanlar çok çok acımasız hele ki gebeliği duyan işveren biz kadın çalışanlara psikolojik baskı yapıyor. Bende çok zor dayanıyorum benimde haftam küçük daha 8 haftalık ilk duyduklarından beri kendim çıkayım diye yapılmayan şey kalmıyor ama susuyorum sırf bişeyleri bir kenara koyabilelim sonrasında sıkıntı yaşamayalım diye her seferinde Allah’a havale ediyorum kul hakkıdır sonuçta. Sizin şansınız varsa rapor alabilirsiniz sonuçta sizi raporlu iken çıkaramazlar işten