Ben eşimle haziranın sekizin ilişkiye girdik kan geldi ve iki gün böyle az miktarda devam etti sonra kesildi normal adet tarihim 16 Haziran ama olmadı dünde test yaptım negativ çıktı testlermi yaniltiyor bizdemi sorun var bilmiyorum artık umrumda değil