Bat 22ydi 2 gün geçtim hala hiç bir sey yok gelen giden sadece regl günümde iki damla açık kırmızı bir şey geldi başka da yok hatta ne olur ne olmaz diye ped koymuştum. Şu an hala yok bugün içimden bir ses bir gün daha bekle diyor bi seste belki hcg az da olsa yükselmiştir test yap diyor ya kararsızlık çok kötü 🥹 Kargoda ki testte gelmedi zaten başka marka alırsam olunla yaparım şayet bugün yaparsam 🤗