Kızlar ikinci gebeliğim ama ilki acil sezaryendi ve hiç bir şey anlamadım. Küçük doğdu 1750 Gr . Şimdi çok şükür herşey yolunda boy kilo vs ama doktorun nst de az sancın var önemsiz ama çok değil demesine rağmen ilkinin erken oluşu ve maalesef benim Obsesif oluşum sebebiyle korkuyorum bir şey hissetmiyorum sancı falan arada geceleri az az . Normal dimi yani