020525 Tam olarak haftayı hatırlamıyorum ama tetonoz boğmaca aşısı oldum. Bugün 27 haftalık tekrar birde normal tetonoz ol.dedi bende kabul etmedim. 2 tane 2011 yılından var. 3e tamamliyalim dedi ben istemedim. Siz iki tetonuzu da vurdurdunuz mu
merveahrl 020525 düşük tehlikem var diye doktorum aşı olmamamı söylemişti maalesef kedi ısırması yüzünden tek doz vurulmak zorunda kalmıştım ikinci bir doz yaptırmadım ama
Parinas 020525 2011 çok eski onun etkisi kalmamıştır ki. Tekrarlatmanız lazım bence. Ben 4 sene önce oldum diye kabul etti onu ama sizin çok uzun zaman geçmiş.21 haftada karma aşı oldum sadece başka istemedi doktorum
Anonimmommy 020525 boğmacalı olan tek doz yetiyor diye biliyorum. Ben sadece tetenoz difteri olanı 2 doz vuruldum 20 ve 24 de
Sema4101 020525 bende 24. Haftada boğmacalı oldum 27. Hafta da normal tetrnoz oldum bir sıkıntı yok gibi şuan
halitefe 020525 yani biliyorlardı sonradan aile hekimi değiştirdim yeni aile hekiminede hiç gitmedim ondan mı acaba
Mucizemyoldaaa_ 020525 1. Doz boğmacalı olandı 2. Doz normal en son valla yıllar olmuş yaptıralı😁 2012 felan olması lazımdı
Sema4101 020525 normal tetenozu don bir yıl içinde bir kez daha vurulmuştum hamile kalmadan önce ancak sağlık ocağı bunu belge ile kanıtla bana dedi belgeyi bulamadım yapmamızın hiçbir sakıncası yok zaten dedi doktoruma danıştım oda yok dedi