Sila41_ bukadar sabretmişsiniz bebeğinize yapmayın bunu bende 9.ayıma girdim artık doğumu bekliyorum son 2,5 haftam ama asla dedim kendi kendime 🫣 şeytana uymamak lazım sıkın dişinizi. Malesef iradesiliyiz gibi görünsede belkide amaan zaten az kaldı doğuma deyip devamda etmek isteyebilirsiniz aman Allah korusun