Dmlirmak Kızlar hanımlar bizim bebiş 17 haftalık oldu diğer haftaya gösterirse inşallah cinsiyetini ogrenicem diğer gittiklerimde gostermedi çünkü bugün rutin tahliller vardı sağlık ocağında kalp atış hızı 149 sizce cinsiyeti nedir?
erikarpuz Dmlirmak sağlık ocağında fetal dopplerle dinletiyorlar onlar tam doğru sonuç vermiyor ben evde kullanıyorum bazen 190-200 çıktığı oluyor ama ses gayet yavaş geliyor, en iyi ultrason cihazı kalp atışını ölçer ama o da cinsiyet belirlemez
Dmlirmak erikarpuz genelde şey derler işte kalp atış hızı 140 üzerindeyse kız altındaysa erkek diye çocuğumda göstermiyor bir türlü 😅 gösterse öğrenecem merak ediyorum belki bu söylenen doğrudur diye yazdım
erikarpuz Dmlirmak ben 23. haftadayım erkek bebek bekliyorum hep yüksek kalp atışı 140ın altında olduğunu hiç görmedim dediğim gibi doğru değildir, inşallah kısa zamanda ögrenirsiniz siz de