Sydaa06 Branşı olmayan bir doktor neden yorum yapıyor ki, bilip bilmeden ne konuşuyor öyleee , test yaptın pozitif ve kan verdin beta çıktı. Bir hafta sonra için kadın doğuma randevu alıp gitmen en doğrusuu, olumlu düşün olumlu şeyler olsun canım. Bana da ilk gebelikte sağlık ocağındaki doktor boş boş konuşmuştu , ne hikayeler yazmıştım aklımda, bir hafta sonra kadın doğuma gittim hemen keseye baktı HAYIRLI OLSUN dedi 😇 (2022de)