Sementa63 Kızlar 7 haftalık hamileyim kasığımın altına doğru bir ağrı oluyor bazen, kanama alanı var ve progestan fitil kullanıyorum korkuyorum sebebi ne olabilir kontrole daha 1 hafta var
Onurbanuu Sementa63 kanama alanım yok ama bebek buyudugu ıcın olabılır o sekılde soyluyolar genelde bele vuran bı agrı oluyo kanama alanıda yapıyor olabılır bol bıl dınlen
Zero93 Sementa63 Benim hep kasık ağrım oldu korkmayın. Kanamamda bir kere oldu. Ama ilaç kullandm hep ve hiç iş yapmadm daha cok yattim çok şükür 19.haftamdayim. Sadece kasık değil karın ağrımda oluyordu
Sementa63 Zero93 Alt karın bölgesi değil mi rahime doğru bir ağrı mı oluyordu sizde de doktora hiç sordunuz mu önceleri bu ağrı yoktu ilk kez olunca endişelendim