Kizlar dört ay 6 günlük bebeğim. Vajinal doğum yaptım. Sonrasında sırt ağrım hiç geçmedi ve son zamanlarda yanmaya başladı resmen çok ağrıyor. Desteksiz büyütüyorum bebeğimi dinlenemedim hiç doğal olarak. Doğum sonrası annem 5 gün kaldı gitti kayınvalidem de geldi gitti hep yalnızdım. Geçen ay 5 hafta annemlerde kaldım o da hiç sağ olsun kızım sen biraz dinlen uyu demedi hep yalnızdım yani. Dinlenemediğim için geçmiyor olabir mı yani bunu yaşayan var mı ne zaman geçti yaşadıysanız? Ortopediye gitsem ne yapar ilaç verir gönderir mi röntgen falan ister mi acaba yalnız olduğum doktora bile zor gidiyorum eşim işten izin alamıyor gitmeye fırsat bulamadım