Selmagkk Ben yüksek lisans tezimi yazdım bebekle. Mezun oldum. Bebeğim asla uyumazdı gün içinde. Uyusa da çok az uyurdu. Bebek arabasına koyup dışarı çıkardım. Açık havada nispeten daha uzun uyurdu. İstanbuldayım, belediyenin işletmesi var Beltur kafeler. Oraya giderdim. Haftaiçi sakin olurdu. Orada 1-2 saat ne kadar uyursa çalışırdım. 1 sene böyle gitti. Öyle öyle yazdım bitirdim. Sonra aynı şekilde yds ve ales çalıştım, 96 yds 85 ales puanım var şu an