Sayoss teşekkür ediyorum canım ya merak ediyordum ek bilgi olarak benim ilk kızım özelde oldu o zaman almıştım ama 2020 de o kadar unutmuşum ki ne zaman verilmişti kaç haftalıkken di ama verdiğini öğrenmiş oldum gidip en azından bir tane de olsa öyle fotosu olsun istiyorum çünkü ben devlette perinataloga gidiyorum