Zeynepdinc bebeğim şuan 3 ayını doldurdu. Hem ben ona alıstım hemde oda bana. Şuan herşey çok daha keyifli. Sizi görünce gülüyo ve tüm sıkıntıları unutuyorsunuz. Sesler çıkarıyo, sanki size hep birşeyler anlatmaya calısıyor gibi. Gözleri hep parlayarak bakıyo yüzünüze. Sabredin inanın geçecek. Tabiki eski hayatınız gibi olmuyor. Herşeye rağmen bunalıyosunuz sıkılıyosunuz ama bu sorumluluğu kabullenip onunla keyif almaya baslıyorsunuz. Benim en büyük hatam hayatıma bebeğimin girdiğini kabul edemememdi. Hala eski hayatımı yaşayacağımı zannediyordum. Bebek size göre değil siz bebeğe göre yaşamalısınız. Bunu farkedip buna adapte olunca hersey dahada kolaylanıyor. Size ağlamayın diyicekler, ağlayın. Yine ne oldu neden ağlıyosun diyecekler. Kimseye açıklama yapmak zorunda değilsiniz. Çünkü nedenini siz bile bilemiyosunuz. İç dünyanızda neler oluyo içiniz neyi alamıyo neyi kabul edemiyosunuz bilemiyosunuz. Ve sonra vicdan yapıyo insan. Çocuğunu doğurdu ve ona alısamıyor diye ağladığına vicdan yapıyor. Seni sadece bu durumu yaşayan anlar. Başkasının anlamasını bekleme ve isteme daha cok üzülürsün. Kendini değersiz hissetme. O bebek için bu dünyadaki en değerli tek şey sensin. Sütün etkilenir sütün kesilir derler. Ama durduramazsın ağlamayı. Kesilmiyo kesilmez. Yaşa, içinde yaşamak istediğin tüm duyguları yaşa. Çünkü yaşanmadan atlatılmıyor. Ben yemek bile yemedim 2 ayda 16 kilo verdim hiçbir vitaminlerimi bile içmedim. Bakımsız kaldım ama ne bana ne bebeğime nede sütüme hiçbirşey olmadı. İçim almadı yemekleri canım istemedi. Belkide kendimi o durumda bide bunları düşünerek zorlasaydım işte belkide o zaman kesilirdi sütüm. Her ağlamak istediğimde ağladım. Zaten durduramıyorsun tutamıyorsun kendini. Dünyan sadece senin için değişiyor. Bunu kabullenmek biraz zaman alıyor. Ama kabullendiğindeki güzellikler seni bekliyo. Verdiğin herseyin karşılığını minik yavrusunun suratında görüyorsun. O yüzden lütfen kendine iyi bak. Çünkü sen ne kadar iyiysen evladında o kadar iyi. İyi olmak demek her zaman mutlu ve verici olmak değildir. Bazen sadece ağlayarak bütün gün hiçbirşey yapmadığında bile iyi olursun. Kendini zorlama çünkü zaten zorlayıcı bir dönemdesin. Umarım benim atlattığım gibi sende atlatıp ay ne günlerdi ya diyip yavruna anlattığında gülmesini izlersin