38 haftalık hamileyim Perşembe günü doktor muayenesi var idrar yolu enfeksiyonum da var ilaç kullanıyorum ama geçmiyor bebek kanalda baş aşağı denildi geçen hafta bu hafta enfeksiyon yüzünden sezeryan günü verir mi sizce idrar yolu enfeksiyonu yüzünden sezeryan olan var mı aranızda