Meryemdd her hafta daha da zorlaşıyor zor deme 😂bende 25+3 üm ağırlığı geçtim 25 e girdikten sonra göbek deliğimin sol tarafına doğru karnım çok hassas yırtılsa da rahatlasam😂 iç çamaşırı kıyafet bile değdikçe acıtıyor o kadar hassaslaştı niyeyse geceleri ay uy etmekten kendi sesime uyanır oldum😂 yine aynı şekilde geceleri kramp girmeye başladı dün ki baya şiddetliydi topal kaldım 😂 neyse buna da şükürrrrr😂😂😂