prensesannesi2025
Ben yaptırmadım, açıkçası iyi birşey olduğunu düşünmüyorum . Bebek için herşey yolunda ise sadece şekerini kendin ölçerek ilerleyebilirsin. Ben o şekilde yaptım. Zaten şeker yüklemesi yaptığında bile sana ekstra birşey yaptırmayacak diyet verecek , yani diyet içinde o içeceği içmek istemedim . Bir anda vücuda okadar şekerin yüklenmesi iyi birşey değil, yani en azından ben öyle düşünüyorum.