Onurbanuu Evet yani gerekirse alttan da bakıyor gerekmezse karından bakıyor. Normal gebelik takibi yapıyor ekstra riskli birşey görürse dahada dikkatli bakıyor. Zaten ayni zamanda perinatoloji doktoru olduğu için daha fazla güveniyorum nedense öyle bi his geliyor. Ama gebelikte bir sorun yoksa normal gebelik takibi her doktorla aynı